Soffpotatis.....

Jag har jobbat hela helgen och kom hem kl.21 i kväll. Efter en dusch sjönk jag ner i soffan. Och fastnade.... Trots att jag är sjukt trött sitter jag här och orkar inte gå till sängen. Trots att det kryper i benen av trötthet så det blir svårt  att skriva det här så stannar jag i soffan.
Problemet är att soffan är för skön och jag för trött. Reser jag mig så måste jag borsta tänderna och det känns som ett oöverstigligt berg just nu....
Sitter kvar bara en liiiiten stund till.....   *GÄSP*


Kommentarer
Postat av: Mia

Sitter och väntar på att molnen på himlen ska ge regn, då slipper jag ut i trädgårdslandet ;-)

2008-06-30 @ 12:30:38
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0