God Måndag...

Måndag   Så var det måndag igen.... Eftersom jag jobbat hela helgen blir det inte lika märkbart, jag är redan inne i lunken. Den enda skillnaden var att barnen skulle till dagis i morse. Nu har jag börjat mitt riktiga sommarjobb. Skönt att ha ett schema att gå efter. Jag har räknat lite på hur mycket jag jobbar i juni, det kommer att bli över 100 timmar. Varav 12 är med storhelgs-ob!
NICE!!
Min kropp har hittat en ny led som ska plåga mig. Har hela dagen linkat omkring med en värkande höft. Många av gamlingarna på jobbet gick bättre än jag....
Denna veckan är det kört, men nästa måste jag komma iväg till doktorn. Den förra tiden fick jag avboka när jag var sjuk, typiskt när jag äntligen fått fingrarna ur *****

Kommentarer
Postat av: ejmis

Då blir det lite extra i löne-kuvertet =)

2008-06-23 @ 20:37:41
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Härliga tider, strålande tider! ;-)

Vilken fin måndagsbild du har hittat...

2008-06-24 @ 14:05:49
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0