Skor, skor, skor.......

image73Jag är sjukt galen i skor! Den enda anledningen till att jag inte är ägare till en sanslös massa skodon är min ständigt usla ekonomi. Som tur är så kostar det inget att titta. Min underbare sambo har hittat en fantastisk sida på nätet. På www.brandos.se finns det massor underbara skor, stövlar, sandaler osv. Har dreglat mig igenom 72 sidor och i fantasin har jag handlat för hisnande summor!
Så tills jag har lyckats skrapa ihop en förmögenhet tänker jag drömma mig bort i skoparadiset ibland när min längtan blir för svår.... 

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså...inte tänker du väl köpa dom där???? Jag menar, hur lång ska du bli??? ;-)

2008-01-25 @ 19:01:02
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0