Vem är du, vem är jag......

Enlligt www.ditthoroskop.nu/se/livstal.htm kan man genom att räkna ut sitt livstal få veta vilken personlighet man har. Mitt livstal är 4, och således ska jag vara principfast....

Livsväg 4, den principfasta:
De personer men livstalet 4 är i allmänhet praktiska och målinriktade. Deras behov av trygghet är stort och måste vara tillgodosett för att de skall känna sig bekväma med förändringar. Som beslutsfattare är de med livstal 4 ofta mycket långsamma och måste ha alla fakta på bordet innan de kan bestämma sig.

Du som är en fyra ser nog mycket realistiskt på det mesta. Du är van vid att få anstränga dig för att nå dit du vill och räds inte hårt arbete. Om det är någon som är principfast och har stor självdisciplin så är det du. Personer omkring dig uppskattar dig som vän då du är mycket pålitlig och ärlig. Tyvärr kan du många gånger få svårt att hinna med att umgås med vännerna, du är ju en person som ständigt är i farten.

Många kan tycka att du är lite trångsynt eftersom du är så bestämd i dina åsikter, och du kan till och med uppfattas som tråkig. Det är möjligt att det är barndomen som gjort dig rädd för snabba förändringar. Att se saker ur andra människors perspektiv kan vara nyttigt för dig.
Känner inte precis igen mig, men det kanske inte jag ska avgöra....

Kommentarer
Postat av: Mia

Joooo!!Men inte att du är trångsynt... *L*

2008-02-05 @ 21:07:05
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0