Tusen frågor, eller nå´t sånt.....

Hittade den här listan hos http://matmia.blogg.se  och stal den helt fräckt! Men det är mina svar såklart....


Höger- eller vänsterhänt:  Vänster

Humör just nu:  Trött och lite hungrig

Favoritgodis: Choklad


Är det nåt du absolut inte äter:
  Leverpastej

Kläder just nu:  Jeans, top och väst

Musik just nu:  Smurfsången på radion... 

Vad sa du senast:  Hej då!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60-talet, tror jag... 

Sommarplaner:  Jobb och hyra en stuga någonstans

Är du bra på matte:  Jodå, hyfsat bra

Fisk eller badkruka:  Fisk

Saft eller alkohol:  Lättöl

Längd och vikt:  180 cm och ca: 85 kilo, men det ska bli mindre....

Hur många kuddar sover du med: 1

Favoritväder:  Sol, men inte för varmt

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig? :  Helikopter,pilot och kamera

Spelar du nåt instrument:  Har spelat blockflöjt i min ungdom

Morgon- eller nattmänniska:  Nja natt, kväll snarare...

Sparare eller slösare: Medelmåtta

Vem är viktigast för dig: Mina barn

Bästa film:  Ringtrilogin, Matrix, Kill Bill, kan inte bestämma mig...

Tror på liv på andra planeter:  Japp

Kommer du ihåg din första kärlek:  Jadå

Älskar du henne/honom fortfarande: Nej

Har du några homosexuella vänner: Nej inte vad jag vet...

Tror du på mirakel:  Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Ser du dig själv som tolerant mot andra:  Ja, åtminstone tror jag det...

Ser du på kärleken som ett misstag:
  Naturligtvis inte!

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Har två och det känns bra

Bio eller promenad: Promenad, det blir tyvärr sällan bio

Är du kittlig: Ja

Snarkar du?
 Hrm, ja...

Rädd för insekter? Rädd vet jag inte, men jag älskar inte dem precis

Äckligaste insekten: Getingar!

Största svaghet:  Dåligt tålamod

Det här är jag bra på:
 Att sjunga

Bästa bok?  Kommer inte på någon, har inte läst på evigheter

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?  Vore kul att kunna flyga

Chips, morötter eller godis? Godis

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Nej
 

Har du nån flickvän/pojkvän? Ja

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  Har en tatuering, vill gärna ha fler

Stökigt eller välstädat?  Oftast välstädat, tack vare sambon som alltid dammsuger

Gungar du på stolen?
 Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?  Bara pistolhot och då skulle jag ändå tveka....

Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster

Hur många syskon har du?
  2

Vad är du mest rädd för? Att det ska hända barnen nåt

Saltar du på maten? Ja vid tillagningen

Gillar du att sjunga? Ja, gärna högt också

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
 Konsumtion/hemteknisk gren, det enda jag kom in på...

Anser du att du är stark?
  Ja, men har blivit klenare sedan jag slutade med hästar

Brukar du sola? Ja, i fem minuter

Vad gör du om du får hicka? Ja vad gör man....
 
Har du komplex och för vad?  Nja, lite mindre mage och lår vore trevligt

Röker du? Nej

Snusar du? Nej

Använder du knark?  Hell no!

Kaffe, te eller inget?  Både och

Har du en besatthet? Tror inte det..


Kommentarer
Postat av: Bea

Nu vet man lite mera om dej Lotta :) Nu har jag äntligen fått tillbaks min mail & alla lösenord, så nu ska det bloggas friskt ;)

2008-02-05 @ 19:37:14
URL: http://Eriiksson87.blogg.se
Postat av: ejmis

Kul att läsa =)

2008-02-05 @ 19:57:52
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Haha, smart svar om öde ön! Nån annan föreslog McGyver och det var ju inte så dumt det heller, han är väl en kombination av dina tre saker... *L*

2008-02-05 @ 21:11:39
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0