Sportlov

Nästa vecka har jag sportlov! Nu lär det nog inte bli så mycket sportande, men jag är skolledig iaf.  Nästan, ska ta en dag till att göra färdigt några arbeten. Men det blir skönt för barnen att få vara hemma.  Det blir bara två dagar på dagis, en dag när jag jobbar och en dag för skolarbetet.
Ska försöka vila upp mig,  för vecka 8 börjar allvaret! Jag ska praktisera 4 veckor på medicinavd.15 på Eksjö lasarett. 4 veckor med venprov, blodsockertest och blodtryck. Medger att det är lite fjärilar som vimsar runt i magen. Det är en sak att träna på detta i skolan och en annan att göra det på RIKTIGT!!
Men,men jag är där för att lära mig, så funkar det inte på en gång får jag pröva igen....
Kommer bli en hel del tid i bilen, 45 minuter enkel resa. Kanske inte så långt om man jämför med många andra, men jag är ingen van pendlare precis. Men med sällskap av P1 så går det nog bra. En tröst är att det blir ljusare och ljusare iaf. När praktiken är slut så är det nästan vår, hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Härligt med lov, njut av ledigheten!

2008-02-10 @ 20:05:11
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

IIIiiiiihhhh vad kul med praktiken! Det kommer att gå så bra, det vet jag... ;-)

2008-02-11 @ 21:01:47
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0