Kattlycka

image90

Ungefär så här glad är min kisse nu!! Han har piggnat till är nu sitt vanliga lite galna jag. Antagligen hade han ätit något olämligt. Han var verkligen hängig, men han åt och drack så jag väntade med att ringa veterinären. Som tur var så slapp vi åka dit. Kasper hatar att åka bil och jag hatar att betala veterinärräkningen!
Numera så äter han, rusar omkring som en stolle, ligger under sin älskade veranda och när han inte gör det så springer han och skriker lite...
Med andra ord, en alldeles vanlig katt....

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad gott att höra att han är pigg och kry igen! Man blir som lite orolig...

2008-03-01 @ 13:03:34
URL: http://www,matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0