En rapport från eländets boning

Läget är förtvivlat!! Både jag och sambon är superförkylda, sambons förkylning inkluderar feber också. BÅDA barnen är nu magsjuka och kräks omvartannat här. Äldste sonen i legolådan alldeles nyss. Legot var tack o lov inte i lådan......
Jag har precis börjat min praktik och hann bara med en dag och får nu vara hemma resten av veckan. Tror inte att jag blir så populär om jag släpar in magsjuka på avdelningen.....
Men jag hann med ett lyckat venprov igår iaf! Talade inte om för tanten förrän efteråt att hon var mitt första "offer".
Så nästa steg på skalan om alltings jävlighet är att jag och sambon också blir magsjuka. Tror att det bara är en tidfsfråga......
Är detta straffet för att vi utmanade gudarna och lyxade till det med en kväll och en natt utan barn???? Fan trot....

Kommentarer
Postat av: Mia

Så du menar att ni skulle få "dubbelt tillbaka" bara för det??? Nääääää....eller kanske?? ;-)
Usch, stackare, krya på er nu

2008-02-20 @ 18:15:57
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Tack Lotta! Då är jag lycklig och glad, slipper köpa stjärnflocka eftersom den står på önskelistan! *L*

2008-02-20 @ 19:03:14
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0