Snart klart.....



Sakta men säkert börjar köket bli klart. Idag var vi på IKEA och köpte bord, det var naturligtvis slut sist vi var där. Vi har bestämt vilka skåp vi ska ha längs väggen och vilken skiva. Men för att få hem det måste vi fixa släp så idag blev det bara bord. Det var knappt vi fick hem det! Vi var tvungna att ta ut det ur kartongen, då fick det precis rum i bilen. En IKEA-parkering vore ett drömställe för dolda kameran...
När vi kom upp till A6 klockan 11 var det fullsmockat på parkeringen. Vi suckade lite och såg framför oss hur vi hittar en parkering 1 km från IKEA. Men som ett mirakel kör en bil iväg precis utanför IKEAs utgång!! Ibland har man tur.... :-)
Inne i butiken var det inte mer människor än en vanlig lördag. Det var nog värre på A6 och elektronikbutikerna. Men dit gick vi INTE! Både jag och J hatar allt vad mellandagsreor heter. Jag betalar hellre mer och slipper trängas med en miljon andra personer som sliter kläderna ur händerna på mig. *ryser*
När skåpsraden är på plats är det dags att tänka på lite tavlor och en ny klocka. Tills dess får det vara lite kalt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jodå, det blev både lego, bilbana o radiostyrda bilar. Alldeles för mycket saker för hans rum !!

Jag har inte heller gett mig ut i mellandagsrean, verkar alltför jobbigt !!

Reflexsele till hundarna är ju kanonbra, o går vi ut på kvällen så har vi även västar till oss själva. I vissa lägen är vi duktiga =)

Ha en fin kväll, kram !

2008-12-27 @ 18:45:36
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0