Sex and the city

 Eftersom filmen rullar ( gör den det i dessa digitala tider, egentligen?) på diverse biografer och samlingsboxarna går åt som smör beslöt jag mig för att kolla in serien. Jag har verkligen försökt. Flera avsnitt har jag tvingat mig igenom, men nej. Det går inte. Jag kan inte för mitt liv känna något positivt för serien.
Som kvinna trodde jag att detta var något för mig, men jag är nog inte tillräckligt intresserad av mode och skönhet.
Tacka vet jag serien "Men in trees", den gillar jag! Jag känner mig mer hemma på vischan iförd ett par jeans och gummistövlar än i en storstad i högklackat.

Kommentarer
Postat av: Misen

Ja, Men i trees är helt underbar! Tacka vet jag Alaska! Ja, IKEA är helfarligt för småbarnsföräldrar, vi åkte dit på ett par grejer... Ha en trevlig kväll!

2008-08-24 @ 19:18:50
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Mia

Hmmm, å här sitter en som varken har sett det ena eller andra...ska man skämmas eller??

2008-08-25 @ 18:02:32
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0