Ny trend, eller?

Jag tittar gärna på kriminalserier, särskilt brittiska. Men jag har lite svårt för den nya trenden. Egentligen vet jag inte om det är en trend eller om det är det faktum att jag är mor som påverkar mig. Men jag tycker att det ofta handlar om övergrepp och mord på barn numera.
Sen jag blev mor har jag blivit sanslöst blödig och jättekänslig när det handlar om barn som far illa. Det hjälper inte att det "bara är på film". Jag klarar inte av att titta helt enkelt.
Har det blivit en ny trend inom krim.serierna eller är det jag som haft otur i mina programval?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag tror att det kan vara en ny trend eftersom att man vet att det berör så mycket.

2008-08-06 @ 12:04:50
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Lotta, det ÄR faktiskt synd om Kasper som inte får springa ut o in som han vill... ;-)

Håller med Ejmis vad gäller ditt inlägg

2008-08-06 @ 21:23:14
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0