Mitt i kaoset

Kaos råder för ögonblicket i vårt hem. Vi ska riva en vägg så tv-rummet blir större och har nu utrymt barnens lekrum kombinerat  gästsrum. Helt plötsligt ska möbler och andra saker få rum någon annanstans!  Det har dock fört med sig det positiva att förrådet har blivit utrensat för att få rum med lita andra saker.
Jösses vad bråte man samlar på sig!! Men det känns skönt att se högen med skräp och titta in i mitt städade förråd. Så länge det nu får hålla......
Vi har precis börjat, väggen är inte ens riven ännu. Men jag är redan irriterad över röran! Jag kommer att var ett vrak innan vi är färdiga.
För att inte tala om den totala beslutsångesten när golv och tapeter ska väljas....
Men fint hoppas jag att det kommer att bli, ochch äntligen lite rymmligare! Så det får vara värt nojor och utbrott!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska ALLA människor, vars bloggar jag läser, renovera och göra om??? Fatta, hur avundsjuk jag blir... ;-)

2007-10-21 @ 08:29:44
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0