Frikort

image41

Har ni någon gång hört talas om frikort? För er som inte stött på det innan så kan jag förklara det så här.
Jag ger min partner tillåtelse att mysa ihop det med valfri person utan att jag går i taket av svartsjuka.
Oj då, var hon var generös, tänker kanske en del då.
Nej då, det gäller att inte gå med på vad som helst! De flesta frikort, så gott som alla, handlar om en kändis.
För min del är Denzel Washington mitt frikort. En riktig goding!! Nu behöver inte sambon ligga vaken om nätterna av oro att jag ska lämna hus och hem för att bege mig Over There.
Sannolikheten att jag ska träffa Denzel är obefintlig. Skulle det nu råka bli två torsdagar på en vecka och jag stöter på denne man så lär det nog bli ofarligt. Tro inte att Denzel blir intresserad av en småländsk tvåbarnsmor med celluliter och hängbröst!
Ni andra då? Vilket frikort skulle ni välja?

Kommentarer
Postat av: Mia

WOW! Läckert "frikort" måste jag säga ;-)
Men jag blev lite brydd, vem ska jag välja? Ska fundera en stund... *L*

2007-10-25 @ 20:33:15
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag måste nog också fundera... ;)

2007-10-26 @ 16:47:28
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Nu har jag tänkt klart, men jag har ett problem. Om det ska vara nåt alldeles galet tokigt, så väljer jag Peter Jöback, där blir ju allt fel, ålder, höll på att skriva kön, men du förstår vad jag menar...
Så för att det ska bli normalfel så säger jag Jan Eliasson, trots sina stora öron så tycker jag att han är snygg, dessutom är mannen intelligent! Oooops! ;-)

2007-10-26 @ 22:06:35
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia en gång till

Jag använder mer eller mindra avlagda frottéhanddukar som mellanlägg i grytisarna, det är perfekt!

2007-10-28 @ 21:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0