Öppet brev till The Ark

Kära Ola, Jepson och ni andra!

Ända sen ni var med i melodifestivalen har mitt liv inte varit sig likt! Min vardag och mina nätter har blivit förvandlade till en manisk noja.


Så fort jag inte koncentrerar mig börjar mantrat. Spridda fragment av er festivallåt börjar cirkulera i min hjärna. Jag nynnar helt plötsligt på refrängen för 1000:e gången den dagen. Ibland vaknar jag upp på natten och i min hjärna snurrar Ola på hypnosplattan sjungandes: Worrying Kind.....


Ja, jag börjar också bli en orolig stackare. Tänk om jag aldrig får min hjärna tillbaka! Är det här min framtid? Ett evigt nynnande på samma slagdänga med ögon som snurrar som ovan nämnda platta?


Det enda botemedlet jag kan tänka mig är att intensiv- titta på Barnkanalen.Hellre signaturmelodin till ett barnprogram än ytterligare några veckor med denna fördömda låt!!

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Näää, Evert Taube's "Samboronboronbon" är myyyycket värre!!! *L*

2007-05-24 @ 07:15:36
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Försök att se Elvis i kväll, det ska visst vara en toppenshow!!
Kram Mia

2007-05-24 @ 07:41:51
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Usch, tvi och fy!!!! Nä, inte The Ark utan dammråttorna!! Du kan skrämmas du!! *L*

2007-05-24 @ 15:18:46
Postat av: Mia

Aauummmmmmmmmm........
Aauuummmmmmmmm........
Nä, det mantrat funkar inte, det blir bara "Bananer i pyjamas"

2007-05-24 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0