Kan motstå allt utom frestelser

 
 
 

Har varit på Antik och samlarmarknad idag. Som vanligt fanns det mängder av saker ( mest skålar och andra porslinpryttlar) som jag ville ha. Dessvärre var det priser som inte var på samma våglängd som min plånbok så det blev inget handlat. Förutom lite godis, 30 kr fudge kostade jag på mig.

Nu har jag ätit upp nästan allt och därtill en drös med choklad som min snälle sambo gav mig igår. En förtidig morsdag present var det. Jag tror dock inte att det är barnen som handlat den då de bara är 3 och 1,5 år.

När jag nu sitter här vid datorn känner jag hur magen spänner och tenderar att falla över byxlinningen.  Eftertanken har en krank blekhet, men vem tusan kan motstå en massa choklad och fudge??

Hade jag inte varit så förkyld och hängig hade jag gett mig ut på en motionsrunda. Men jag är så gräsligt eländig så det är nog bäst att jag stannar hemma. *host* *host*

 
PDF Utskrift E-post
 
 

 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Hade gärna varit med dig på mässan, troligtvis hade även jag gått därifrån med godis...

2007-05-27 @ 22:57:49
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Mmmm för godis!! Men fynda är kanske svårt numera...alla vet hur man tar betalt även för det som inte är värt nå't.
Finns loppisen kvar i Moheda?? Du vet, den där häääärliga?????

2007-05-28 @ 08:55:48
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Lotta

Jodå, den finns kvar! De har byggt om så det är större nu, mer antikt än loppis kan man säga!

2007-05-28 @ 09:14:57
Postat av: Mia

Är det lite tycka-synd-om-dag idag? Ok, jag tycker jättesynd om er, alla tre... :-(

2007-05-28 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0