Ännu en dag i mitt liv

Så har ännu en dag förflutit i ett rasande tempo. Man kan säga att den småstartade klockan halv fem i morse. En förtvivlad son ropade att det var en fluga i hans rum. Om jag avskyr flugor så är han tio gånger värre!
Så där står man då med ögon som förtvivlat försöker hitta en fluga som inte är still en sekund. Sonen somnade om så jag smög ut och lät den vimsiga flugan vara.

Barnen hade den goda smaken att sova till halv 8 iaf, så lite sömn blev det. Resten av dagen flög på med besök hos kompis och traktorkörning. Jag hittade en groda som Storebror iaktog med enorma ögon.

Nu har jag jobbat några timmar så vad som återstår av dagen är dusch och lite soffslappning. En bra dag i det stora hela.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa, det låter som en perfekt dag, förutom den äckliga flugan*L*
Kram

2007-05-23 @ 07:21:38
URL: http://Matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0