Ge mig en plats i skogen

Om man skulle gå ut och sätta sig i skogen? Jag kunde ta med mig en filt och lite kaffe i en termos. Kanske en bok eller tidning att läsa. Eller så kunde jag sitta och bara tomglo. Lyssna på fåglarna och gransuset.
Tänk att ligga där på rygg och  titta på solljuset som som silas mellan grenarna.

Bara skogens ljud och inte ljud från barn som gråter, skriker eller tjatar. En sådan plats borde det finnas reserverad åt alla föräldrar. En egen frizon när vardagen tränger sig på lite för mycket.

Tror jag ska leta fram den där filten nu. Skyndar jag mig så hinner jag iväg utan att bli upptäckt.......


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du hann!!

2007-06-07 @ 22:52:34
Postat av: ejmis

Hoppas du hittade en frizon..i skogen eller på någon annan tyst och lugn plats!

2007-06-07 @ 23:47:18
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0