Snart semester!!

En vecka kvar att jobba sen är det semester! Har iof bara jobbat tre veckor men jag längtar ändå efter semester. Hur ska jag klara av att börja jobba vanligt igen om jag  längtar efter semester efter några veckor!?
Vi har två veckor ihop innan barnen ska skolas in på dagis och verkligheten tar vid. Ska njuta av varje minut den här sista tiden som hemmamamma.
Vi har inte några särskilda planer för semestern förutom en resa till Haverdal, utanför Halmstad. Vi har pratat om en resa till Skånes djurpark, vi är ju en djurglad familj!
Lillkillen har blivit en riktig pappagris sen jag började jobba så jag får nog fjäska lite extra för honom!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha!! Jag har semester om 2½ vecka igen, visserligen bara en vecka men ändå....Sen får man se positivt på saken! Då är det bara 11 månader till nästa semester... ;-)
P.S Jag missunnar dig inte din ledighet

2007-07-17 @ 17:01:42
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0