Gammal kärlek.........

image52

En gammal kärlek är på tv ikväll. När jag var omkring 6 år var jag hopplöst förälskad i Björn Skifs. En sommardag talade jag högtidligt om för min mor att vi skulle gifta oss när jag blev stor.
Min ömma moder avslöjade då det oerhörda: Han var ungefär lika gammal som min PAPPA!
Min pappa var ju JÄTTEGAMMAL!! I själva verket var han bara ca 30 år, men i mina ögon var det lastgammalt.....
Det var en tuff sommar det året. Inte nog med att mina kärleksdrömmar krossades jag fick även veta sanningen om moln.
Det gick inte att gå på dem! De var inte gjorda av bomull!
Någon ond person talade om att det bara var en massa vattendroppar..........hur kul är moln när man vet om det?!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars Lotta...det måste ha varit en tuff sommar det. *suckar* Glöggen som heter 07 har smak av havtorn och kanel och var (i mitt tycke) inte alls lika söt som den vanliga, jag är inte heller nån glöggdrickare men var tvungen att testa i år.

2007-12-08 @ 21:39:18
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Du vet väl att han ska ut på turné snart ;)

2007-12-09 @ 22:39:59
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0