Nu är jag här igen!

Brist på tid och inspiration har hållit mig borta men nu är jag tillbaka! Semestertrippen blev precis så kul som vi hoppats. Och naturligtvis användes bara en bråkdel av det jag hade packat ner....

Idag har jag skrivit in mig på en undersköterske utbildning! Börjar på tisdag så här är det snabba ryck!! Tur att barnen har börjat på dagis och att jag vant mig vid tanken på att ha dem där! Äldste sonen är fortfarande lite tveksam när vi går dit. När jag ska hämta honom däremot så hinner han knappt åka hem, så mycket har han att göra! Lillkillen är lite förbaskad när jag går och struntar i mig när jag kommer. Så i det stora hela så kan man nog säga att det har gått bra med inskolningen!

Kollade in vad litteraturen till utbildningen skulle kosta. Även om jag köper den på bokus eller adlibris så slutar notan på över 1300 :-! Har jag tur så är det samma böcker som min kompis hade när hon läste. Annars blir det till att gräva djupt i börsen!!
Jag får nog köpa lite fina pennor och ett snyggt block också.....
Så, nu har det blivit lite uppdaterat här!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kul att du är tillbaka! Jag har besökt dig några gånger men ingen har "varit hemma" =)

2007-08-16 @ 18:28:17
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Äntligen har du kommit hem! Så orolig som jag har varit, du kan inte ana! :-)
Hmm, Martin Stenmark, jo jag tackar, jag....

2007-08-16 @ 18:43:26
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0